16/05/2010

ΘΕΩΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΕΡΑΞΙΑ (15/10/2010)

-«Τι με σώζει; Τι με σώζει;»
- «Ένας γάμος ακριβός!»
- «Ποιος θα είναι ο γαμπρός;»
- «ΔΝΤ το όνομά του,
είναι όμως βλοσυρός».

- «Δεν πειράζει, δεν πειράζει,
Δεν μπορεί να γίνει αλλιώς!»
Η νεόπλουτη Ελλάδα
εσφαγιάσθη «ευμενώς»,
ενυμφεύθη έναν Χάρο.
Δόξα να ’χει ο Θεός!

Κι οι σοφοί που τα ταιριάσαν,
και της πήραν τον παρά,
για Dubai μεριά τραβάνε,
να γλεντήσουν τα λεφτά.

Φυλακή, εμείς δεν πάμε.
ΕΞΥΠΝΑ οι νόμοι αργούν,
τα λεφτά δικά μας θα ’ναι...
Τα κορόιδα; Ας πνιγούν!

by Allegna (απόσπασμα ευγενούς στιχουργικής προσφοράς αναγνώστριας προς τον «ΚτΕ»)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Νοσταλγία δικαιοσύνης

ΠΡΩΘΥΣΤΕΡΟΓΡΑΦΟ : Τ ο παρακάτω κείμενο κανονικά έπρεπε να είναι δημοσιευμένο στην Εφημερίδα των Συντακτών, στο φύλλο Σαββατοκύριακου που κυκ...